باز هم بحث آب وبحران آب وخشکسالی در دهستان سخوید
طبق گزارش یکی از مسئولین محلی ۴۱ قنات آبی در دهستان سخوید طی این دو سال خشک شده است که در بین این چهل ویک قنات ۳۰قنات از بین این قنات ها منبع اب شرب مردم بوده است وتعدادی از روستا ها با منبع های سیار اداره محترم آب وفاضلاب روستایی دارن اب شرب خود رو استفاده می کنند .ومردم متعجب از بی تفاوتی وکم کاری مسئولین محترم استان وشهرستان ولی امسال سال همت مضاعف وکار مضاعف نام گذاری شد ایا با این الگو وخط وراه کار امسال با همت مضاعف مشکل اب ۳۰۰۰هزار مردم دهستان سخوید برطرف خواهد شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
+ نوشته شده در یکشنبه پانزدهم فروردین ۱۳۸۹ ساعت 8:1 توسط منصور ماندگار
|
